Un consiliu local de 10!

O primă etapă în drumul meu către primărie s-a încheiat. Candidatura a fost acceptată fără nicio contestaţie. Cum tot fără nicio contestaţie a fost acceptată şi candidatura celor 10 magnifici care au decis să se alăture proiectului meu independent. Toţi luptă pentru un loc în Consiliul Local. Media lor de vârstă este de 49 de ani (în poza de alături sunt o parte din cei 10, alături de alţi susţinători). Cât despre media performanţelor lor, vă las pe voi să judecaţi. Pe scurt, cine sunt cei „10 pentru Galaţi”:

Radu Oprea (32 de ani), doctor în economie. Are un masterat în Politici Publice la Universitatea Pepperdine din Los Angeles. Doi ani a lucrat la Cabinetul Primarului din Los Angeles, Antonio Villaraigosa, apoi la o firmă de consultanţă unde oferea soluţii privind dezvoltarea serviciilor publice din oraşe şi regiuni din California. Doctor în economie, preşedinte al Patronatului Tinerilor Întreprinzători din Regiunea Sud – Est

Tache Bocăneală (55 de ani) doctor în drept, fost şef al Poliţiei Galaţi şi adjunctul şefului Poliţiei Române; în prezent avocat şi cadru didactic la Universitatea „Danubius”

Antoneta Gafiţuc (42 de ani) prim-vicepreşedinte al Federaţiei Judeţene a Asociaţiilor de Proprietari. A fost prima care a reuşit să îngenuncheze unul dintre furnizori: “Apaterm – învinsă în premieră de o asociaţie de proprietari din Galaţi” (Viaţa Liberă).

Eugen Dan Drăgoi (37 de ani), de 13 ani conduce Catedra de Arte din Cadrul Seminarului Teologic „Sf. Ap. Andrei“ din Galaţi; de 12 ani e director şi dirijor al Corului Catedralei Arhiepiscopale din Galaţi; predă ca profesor asociat la Universitatea Dunărea de Jos (Facultatea de Arte).

Viorel Zaharia (57 de ani), general în rezervă; timp de 10 ani, a condus Grupul de Pompieri şi Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă.

Corneliu Antoniu (72 de ani) preşedintele Uniunii Scriitorilor din România, Filiala Sud – Est

Didel Bădărau (52 de ani), fostul şef al Inspectoratului Judeţean al Poliţiei de Frontieră Galaţi

Ioan Ungureanu (62 de ani), director general adjunct timp de 10 ani în combinatul siderurgic; Se mândreşte cu două brevete de invenţii cu impact major asupra productivităţii Sidex Galaţi.

Florin Nini (42 de ani) cadru universitar la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport din Galaţi; a înfiinţat şcoala privată de baschet „Phoenix”; desemnat „antrenorul anului” la baschet în 2012

Angel Liviu – Trifan (44 de ani); medic, şeful Unităţii Primiri Urgenţă – SMURD Galaţi

40 de gânduri despre „Un consiliu local de 10!

  1. O echipa de nota 10!!!!!! Va asteptam sa va aduceti contributia, pentru a face din Galati un oras mai bun!!! Mult Succes!

  2. Buna ziua, domnule Ciumacenco. Vreau sa stiti ca va stimez foarte mult si e posibil chiar sa va votez pentru postul de Primar. Dar am o intrebare care intereseaza pe multi dintre galateni: Se poate sti de unde provin banii necesari pentru campania dvs?

    • Multumesc pentru aprecieri. Banii necesari pentru campanie sunt din surse proprii si din ajutorul unor galateni adevarati. Oricum am anuntat ca voi face publica lista celor care m-au ajutat financiar in campanie, de altfel acest lucru este si obligatoriu. Daca doriti accept si ajutorul dvs financiar. Va doresc o zi buna.

      • Sursele proprii sunt din vinzari anterioare , mici spagute viceprimaresti sau strinsi din greu pe vremea PCR si a primei privatizari a circiumilor?

      • Îmi plac insinuările, mai ales când sunt făcute de postacii de partid. Stimate „oricine” (cutotii@yahoo.com) şi „raven” (totala@yahoo.com), vedeti că postaţi aceeaşi întrebare de la acelaşi IP: 78.96.254.120. Răspund oricăror întrebări concrete, inclusiv din partea postacilor. Dar să vă dea şefii de partid întrebări concrete şi nu insinuări ieftine.

      • Sursele proprii sunt din vinzari anterioare , mici spagute viceprimaresti sau strinsi din greu pe vremea PCR si a primei privatizari a circiumilor?

      • Îmi plac insinuările, mai ales când sunt făcute de postacii de partid. Stimate „oricine” (cutotii@yahoo.com) şi „raven” (totala@yahoo.com), vedeti că postaţi aceeaşi întrebare de la acelaşi IP: 78.96.254.120. Răspund oricăror întrebări concrete, inclusiv din partea postacilor. Dar să vă dea şefii de partid întrebări concrete, nu insinuări ieftine.

  3. Incercati sa faceti ceva cu cainii maidanezi ..nu au ajuns pe strada singuri ci din cauza oamenilor .cei care detin sa -i sterilizize ,cainii de pe strada sterilizati adaposturi adecvate pentru ei (nu lasati sa moara de foame si de sete )incercati sa faceti ceva frumos .dati un exemplu bun …nimeni nu-i doreste pe strada dar nici omorati miseleste ..siincercati ca acel guvern sa aprobe o lege impotriva acelor care se fac vinovati de crime impotriva animalelor ..sunt galateanca si iubesc animalele ,nu exista caini rai ci numai oameni rai …am caini „rai „adunati de pe strada dupa o saptamana de iubire ,si mancare au devenit mielusei….incercati s
    afaceti ceva bun ..nu rau ….VA sustin!

  4. Toti sunt buni si probabil impreuna ar fi si mai buni.Dar , domnule Ciumacenco, stiti ca fiecare va fi votat independent, deci nu pe lista si ca atare sansele lor sunt reduse.Nu ar fi fost mai bine sa fi luat un partid din cele existente, pentru o reusita mai sigura a proiectului?

      • DE CE STERGI COMENTARIILE IN CARE TI SE ADUC CRITICI SI LUMEA ITI SCRIE NEMULTUMIRI ?????

      • Draga „Corina”, alias „Vecina”, eu înţeleg că partidul te plăteşte la postare, dar am rugămintea de a pune întrebări decente pe blog şi nu înjurături. IP-ul de la care mă faci în tot felul, la adăpostul mai multor „nick- name-uri”, este 79.118.187.244. Cam jumătate din înjurăturile de pe acest blog vin de la unul şi acelaşi IP. Nu v-a dat partidul şi o listă de întrebări, doar una de înjurături?

      • Galatenii trebuie sa compare ce a realizat actuala primarie condusa si de dumneavoastra cu ceea ce trebuie cu adevart facut.

  5. Am inteles ca nu va prea pricepeti la meseria de doctor stomatolog de aceea a-ti ales viata publica.Nu sunteti nascut in Galati iar noi galatenii tinem cont de asta.

    • Nu pot aprecia eu cat de bun medic stomatolog sunt, doar cei care mi-au fost pacienti o pot face. Eu stiu ca e o meserie pe care am practicat-o cu drag si constiinciozitate. Cred ca ati fost gresit informat in privinta locului nasterii mele. Sunt nascut si crescut in Galati. Sper sa tineti cont de asta. O seara buna.

      • STIU CA-MI STERGI COMENTARIILE SI ESTI CALARE PE COMP.PENTRU CA TI-E FRICA SA NU STIE LUMEA CAT ESTI DE MIZERABIL DAR ITI UREZ SA TE VISEZI CU GAFITUCA AIA A TA DUCANDU-VA IMPREUNA LA PLASTICIAN SA VA FACETI CORECTURI CA SUNTETI HANDICAPATI RAU DE TOT ..

      • Draga „Corina”, alias „Vecina”, eu înţeleg că partidul te plăteşte la postare, dar am rugămintea de a pune întrebări decente pe blog şi nu înjurături. IP-ul de la care mă faci în tot felul, la adăpostul mai multor „nick- name-uri”, este 79.118.187.244. Cam jumătate din înjurăturile de pe acest blog vin de la unul şi acelaşi IP. Nu v-a dat partidul şi o listă cu întrebări, doar una cu înjurături?

      • Noi galatenii avem alte prioritati,se vede ca nu aveti suflet pt acest oras si urmariti doar pe cel personal.

      • Am inteles. As avea 2 intrebari pentru dvs:
        1. Ce ar face o persoana care are suflet?
        2. Care e interesul meu personal? In 4 ani n-am avut niciun interes personal.

  6. O idee pe care ar trebui s-o luati in considerare impreuna cu echipa Dvs. : reducerea sau eliminarea impozitelor pe sedii / puncte de lucru sau terenuri detinute pentru activitate de catre firmele care au afaceri in Mun Galati. Este doar una din multele masuri care pot fi luate pentru dinamizarea si cresterea mediului de afaceri locale in Galati. Nu neglijati afecerile mici si mijlocii din Galati. Prin aceasta masura multe firme vor fi incurajate sa vina si sa activeze in Galati – ceea ce va duce la crestere economica locala.
    Ideea este preluata de la canditatul la primaria SECTOR 4 Bucuresti – Cristian Popescu „Piedone” – http://piedone.ro/scrisoare-catre-cetatenii-sectorului-4/
    Succes !

  7. Pentru Gheorghiu Ovidiu: Poate ne spui pe unde te uiti de vezi ca nu ar avea Nicusor Ciumacenco suflet pentru Galati? Sa nu uitam ca va fi primul primar de dupa revolutie nascut si crescut in Galati. Mai mult ca sigur va avea mult mai mult suflet decat alti candidati.O dovedeste si oamenii cu care s-a inconjurat.

  8. Ma bucur enorm ca mi-ai raspuns. Incep prin a spune ca nu te-am injurat ca nu obisnuiesc prin felul meu de a fi , dar daca -ti spun ca esti handicapat sa stii ca am dreptate caci esti urat ca dracu si nu ai fata de PRIMAR.Cred ca esti bun la nimic pentru ca un om cand face medicina nu poate sa iasa de acolo bata cum esti tu ca se vede si la dintii tai si la cei ai ex sotiei (cu precizarea ca la ea dintele aproape ca nici nu se vede pe langa tot ce are ea : dulce ,frumoasa ,desteapta ,finuta si pe care tu chiar nu o meriti .) Asa ca nu ai cum sa devii nici macar un Primar pentru nu esti capabil sa conduci o primarie.Exista in acest oras „baroni” care nu vor da niciodata orasul pe mana ta chiar de te visezi tu primar.Tu te lauzi pe aici pe undeva ca ai daramat nu stiu ce mafie dar bietul de tine ai reusit sa darami doar cateva chioscuri din sticla ( usor de daramat ) si pizzeria din centru pentru care ai fost bine premiat de popa ( in malai ) ca malai are popa la greu si ti-ai pus o ambitie proprie ( Antoaneta ) si ai lasat nu stiu cate famili fara munca pentru a avea trei cruci vai de ele (buna afacere nu ?) si mai aspiri si la primarie ! Iti mai zic una si inchei :(ar mai fi multe tare ) TU ESTI GENUL DE OM PLANGACIOS, ANTIPATIC SI IN FIECARE FRAZA PE CARE O SPUI CAUTI SA COMVINGI CA ESTI UN SFANT. DAR RAMAI UN MINCINOS ,SE VEDE CA ESTI FALS. DACA CREZI CA TE-AM JICNIT E PROBLEMA TA EU TI-AM SPUS OPINIA MEA SI MA CONVING PE ZI CE TRECE CA NU SUNT SINGURA ,MAI SUNT MULTI (Cartierul Dunarea e mare si blocurile au multe etaje ) care citesc pe imaginea ta acelasi lucru .
    P.S. TOTUSI DE CE TII DIVORTUL ALA ASCUNS ?Ti-e rusine in primul rand de ce ai facut, si teama sa nu cumva sa-ti strici imaginea.( hai,,,na ca ti-am raspuns tot eu )

    • Eu recomand acesti oameni care ma sprijina in acest proiect. Nu e obligatoriu, noi incercam sa convingem galatenii ca e vorba de niste profesionisti care au demonstrat ceea ce pot face.

      • m-am exprimat eu gresit.ceea ce vreau eu sa zic e ca eu va sustin si vreau de asemenea sa votez la CL oamenii care va sustin pe dvs.si vroiam sa stiu daca toti candidatii independenti de la CL va sustin……ca la urma urmei degeaba iesiti primar daca nu aveti si CL alaturi de dvs…iar trec 4 ani si galatiul asta se duce de rapa…ce fel arata vestul tarii si cum e la noi..

  9. Domnule Ciumacenco cum puteti sa spuneti ca aveti o echipa extraordinara. Am ascultat conferinta de presa a candidatului la Consiliul Local si actionar la Otelul Galati. Acest om s-a umplut de penibil si in plus a are probleme grave cu limba romana, este semianalfabet. In urma prestatiei acestui personaj am luat decizia de a nu vota echipa dumneavoastra. Galatiul nu are nevoie de pensionari, ci de tineri cu viziune. Acest personaj v-a facut un mare deserviciu si a indreptat in alte directii voturi care ar fi mers catre dumneavoastra inclusiv al meu.

    • Este o persoana caruia nu i-a placut sa iasa in fata, a fost mai preocupat sa munceasca. Daca a facut greseli gramaticale, a facut-o datorita emotiilor. Macar este o persoana independenta, sigur pe fortele lui si care nu are fraie, spre deosebire de personajele din listele partidelor.

      • Nu cred ca dumneavoastra sunteti indreptatit sa sa vorbiti de culoare politica si independenta pentru ca si dumneavoastra ati fost propulsat pe scena politica un partid. In ceea ce il priveste pe domnul Ungureanu nu tine scuza cu emotiile, mai ales ca acesta a fost cel care a convocat presa. In alta ordine de idei eu nu pot vota un om care, desi este actionar la echipa pe care o sustin, afirma ca nu are de gand sa investeasca si mai mult manifesta indiferenta in ceea ce priveste destinul acesteia. Am vazut prea multe sporturi de echipa bine cotate in Galati care si-au dat duhul. Sper ca echipa de fotbal sa nu aiba soarta echipei de volei CSU Metal Galati si nici cea a echipei de handbal care, se pare ca e in moarte clinica. As avea trei intrebari pentru dumneavoastra:
        1. Cum puteti explica ca orasul Galati, unul din cele mai mari din tara nu are un bazin de inot functional si o sala de sport standard care sa poata gazdui meciuri de Liga Campionilor.
        2. De ce Apa Canal ne otraveste furnizandu-ne uneori apa mai neagra ca cea din Dunare, desi apa potabila ar trebui sa fie incolora?
        3. De ce la Biblioteca V. A. Urechia nu pot gasi nici macar la sala de lectura lucrari de specialitate din diferite domenii aparute la edituri de prestigiu din Europa?

  10. As dori sa spuneti ce proiecte au fost realizate in perioada 2008-2012 , stiind ca Dumitru Nicolae a fost ca si inexistent , va pun aceasta intrebare deoarece in afara de ISPA ( fonduri EU) nu am vazut in acest oras sa se realizeze ceva( in afara si de palmieri…. ca avem clima de Miami). Multumesc !

    • Proiecte realizate de dumneavoastra si finalizate in cadrul primariei, si unde se duc toti banii galatenilor platitori?

  11. V-am descoperit blogul intamplator. Nu stiu inca pe cine voi vota pentru functia de primar. Acum ma informez. Oricum apreciez faptul ca permiteti afisarea pe blogul dvs si a comentariilor negative. Este un punct in plus. Dar pentru functia de primar trebuie mai mult. Sunt multe promisiuni din partea tuturor candidatilor. In toate directiile. Fiecare sa grabeste sa spuna oamenilor exact ce vor sa auda. Un singur lucru eu nu inteleg: de ce anume un oras important cum este Galatiul sta asa de prost la capitolul cultura? De ce clasa politica a ignorat total acest capitol? Nu ma hazardez sa dau raspunsuri, eu doar va intreb. INtreb pe cineva care a trait in mijlocul acestei clase politice. Am avut un festival de jazz candva: Danubian Jazz festival, au fost o gramada de proiecte culturale care puteau sa ridice orasul si care s-au naruit din lipsa de sustinere, am avut un Teatru de papusi care acum se zbate sa supravietuiasca, vom pierde pana si Muzeul de Arta care este mandria orasului. Dumneavoastra oamenii politici ce faceti in privinta asta? Nu vedeti ca un oras care pune mare pret pe cultura incepe sa se ridice incet, incet pe toate paliererele… sa fie cunoscut, apreicat. Sa aibe o buna carte de vizita. Ex. Cluj, Sibiu, Sighisoara, Iasi etc. In fine, poate sunt niste intrebari fara raspuns, sau poate ca nu la dumneavoastra se afla raspunsul. Oricum ar fi eu incerc sa gandesc pozitiv si sper ca cel care va veni in functia de primar va avea si puterea de a face cu adevarat o schimbare in acest oras astfel incat dupa multi ani galatenii sa poata spune cu inima deschisa ca au ales pe cine trebuie si sa se poata mandri cu acest oras oriunde in tara sau chiar si afara.

Lasă un comentariu