Clarificări privind sumele cheltuite din bugetul local

Serbările Galaţiului au trecut, întrebările însă au rămas. Pentru a lămuri modul cum au fost cheltuiţi banii publici la sfârşitul anului trecut, am decis să solicităm oficial acest lucru. Astfel, în cursul acestei zile am depus la registratura Primăriei Galaţi mai multe cereri conform Legii 544/ 2001, referitoare la informaţii de interes public. Întrebările la care dorim să primim un răspuns sunt următoarele:

1.    Care este costul total al tuturor evenimentelor organizate sau doar achitate de Primăria Galaţi/ Consiliul Local în perioada 30 noiembrie 2012 – 1 ianuarie 2013.
2.    De ce nu s-a organizat o licitaţie în cazul contractului de 3.220.900 lei fără TVA (respectiv aproape 4 milioane de lei, cu TVA) dintre Teatrul Muzical „Nae Leonard” şi firma Publi Store SRL din Cluj? Care au fost criteriile prin care s-au oferit aproape 4 milioane de lei unei firme înfiinţate de doar câteva luni?
3.    De ce Secţiunea „Licitaţii”, unde era publicat anunţul de atribuire către Publi Store Cluj Napoca a contractului de achiziţie publică,  a fost ştearsă de pe pagina de internet a Teatrului Muzical „Nae Leonard”?
4.    Care sunt, detaliat, evenimentele pe care le-a organizat firma Publi Store în Galaţi, conform contractului încheiat cu Tatrul Muzical „Nae Leonard”, şi cât anume a costat fiecare eveniment?
5.    Care sunt instituţiile din subordinea Consiliului Local care au finanţat evenimente publice în perioada 30 noiembrie 2012 – 1 ianuarie 2013 şi cu ce sume a contribuit fiecare?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s