Marius Stan îşi face campanie electorală pe banii gălăţenilor

Politicul gălăţean a reuşit să murdărească şi unul din ultimele domenii curate din acest punct de vedere: sportul.
Mai nou, revista „Oţelul” a clubului de fotbal cu acelaşi nume a devenit o adevărată tribună politică pentru directorul general, Marius Stan, candidat al USL la Primăria Galaţi.

În paginile revistei, cititorii pot afla răspunsuri la întrebări gen: „Care este primul lucru pe care o să-l facă Marius Stan după ce va câştiga alegerile” sau „Când veţi ieşi primar, care va fi primul ajutor acordat sportului gălăţean”? Printre promisiunile electorale servite se numără: mărirea capacităţii Stadionului Dunărea la 40.000 de locuri (toate acoperite) sau un mall în valoare de 100 de milioane de euro, în râpa din Valea Ţiglinei.
Dat fiind că echipa de fotbal Oţelul primeşte anual 500.000 de euro din partea Primăriei Galaţi, nu mi se pare normal ca Marius Stan să-şi publice, pe banii gălăţenilor, promisiunile electorale. Mai ales că revista a fost distribuită obligatoriu, contra cost, fanilor care au venit la meciul Oţelul – Steaua şi care nu puteau intra la meci dacă nu-şi cumpărau şi publicaţia.

Clubul a fost folosit în repetate rânduri pentru a se distribui fluturaşi electorali proStan iar fotbaliştii au fost duşi la tot felul de acţiuni menite să-i facă imagine directorului clubului (împărţirea de flori de 8 martie, vizite la Căminul de bătrâni, etc.)
Din păcate, oţelarii sunt târâţi de mai mult timp în campanie electorală de Marius Stan şi cred că ar fi timpul ca acest lucru să ia sfârşit.

26 de gânduri despre „Marius Stan îşi face campanie electorală pe banii gălăţenilor

  1. Ciumi, spune-ne si de tunurile date de tine cu tac’tu la Aviasan si Garboavele. Cat mai poti sa minti in completare ca nu mai poti sa furi, lasule. Te-ai inconjurat de ce-au aruncat altii si latri ca un sobolan obosit ce esti alaturi de scursurile de langa tine.
    Nici de scarba numai esti demn!

    • esti doar un mizerabil, stimate domn toma! sa-ti fie rusine maxima pentru tot ce afirmi, fara nici un argument si fara discernamant! oamenii din jurul lui Ciumacenco sunt de mare valoare, iar daca il acuzi pe el de ceva prezinta si dovezile! presa abia asteapta!!! in rest, vanare de vant…

    • La Aviasan tunurile le-au dat prietenii dvs, în frunte cu Mihail Boldea, căruia de altfel i-am şi făcut plângere penală anul trecut, pentru modul în care s-a implicat în preluarea imobilului din str. Cuza nr 43. Cât priveşte complexul de la Gârboavele, am pus dosarul pe masa presei în urmă cu o lună, când mi-am anunţat candidatura. Tata a cumpărat complexul în 1994 după ce la precedentele cinci licitaţii nu se prezentase nimeni. Preţul a fost extrem de mare la acea vreme, echivalentul a 10 apartamente în oraş. Banii i-a obţinut de la bancă, a afăcut credit. Cât priveşte oamenii cu care m-am înconjurat, dacă şi acestea sunt scursuri… Înţeleg că politicul şi ordinul primit de la partid deformează, dar să negi realitatea…
      Răspund cu plăcere la orice întrebare punctuală, nu şi la înjurături, unde sunt convins că puteţi mult mai mult.

      • Cu toata stima, va propun sa nu raspundeti comentariilor rautaciose, care nu au alt scop decat de a incerca sa va puna intr-o lumina proasta si sa incerce sa scoata din dumneavoastra un limbaj neadecvat. Aceste „exemplare” care isi pierd timpul pe blog, nu stiu ca sunteti o persoana educata, care niciodata nu ar folosi un limbaj „de stadion”.

  2. Pentru strazile pline de gropi si pentru modul defectuos in care ai condus cat timp ai fost viceprimar, nu ai votul meu. Iar chestia asta o scriu din sinceritate, nu pentru ca as fi platit. Nu esti decat un alt oportunist politic si nimic altceva. Voi cate nu ati facut din „banii galatenilor” ??? Sunt absolut convins ca acest comentariu va fi sters.

    • Domnule Cristian, as putea raspunde cu placere la orice problema ridicata de dumneata in materie de gropi, curatenie si tot ce tine de mediu. Inainte de a face in schimb comentarii, va rog respectuos sa va faceti temele.

  3. Dar tu ti-ai facut temele? Avem si noi in sfarsit o revista a unui club campion al Romaniei, singura satisfactie a galatenilor intr-un oras administrat de alde tine si altii ca tine fara nici un plan, fara nici o realizare atatia ani. Nu avem un mall unde sa mergem, nu avem un cinema, nu avem parcuri pentru copii, praf si gropi peste tot (uita-te la drumul care coboara spre gara cum arata…), sunt baze sportive neterminate sau lasate in paragina zeci de ani si tu te iei de o revista, dealtfel de nota 10 pentru acest oras? Da, Marius Stan raspunde intrebarilor in calitate de presedinte al clubului. Da, Marius Stan raspunde si in calitate de speram noi viitor primar. Fa-ti si tu o revista daca poti. A, stai, am uitat. N-ai realizat nimic in anii astia ca sa poti scrie despre ceva. Doar reclama care ti-ai facut-o pe bicicletele de pe faleza. Ar merita o revista, ce zici?

    • Mă bucură că există o revistă de sport, dar nu înţeleg de ce trebuie plătită din banii gălăţenilor. Ei au fost întrebaţi dacă sunt de acord? Şi, dacă tot dau un ban, ar trebui să citească despre sport, nu despre campania electorală a lui X sau Y. Avem nu unul, ci patru mall-uri. Trei dintre ele au primit aviz în mandatul meu. Cel mai avansat dintre ele, EuroMall (lângă Autogară), a fost început în urmă cu cinci ani şi este finalizat în proporţie de 90%. Ce vină am eu sau administraţia locală că a venit criza şi dezvolatatorii s-au oprit din construit? La Brăila, din cele doua Carrefour, unul s-a închis după şase luni…

      • Avem cinema în Ţiglina şi la Modern. În mandatul meu s-au făcut 20 de locuri de joacă pentru copii. Trebuiau să fie peste 50, dar s-a opus consilierul local PNL Manoliu, pe motiv că „îmi fac campanie”. În materie de sport, eu am sprijinit sportul de masă, am ajutat pe banii mei galeria Oţelul în retur să meargă în deplasări, să aibă şi echipa susţinători, am finanţat televizarea meciului lui Bute cu Magee, să ne vedem şi noi campionul, când nimeni nu-l dădea… Sunt doar câteva din lucrurile făcute din banii mei pentru sportul gălăţean.

      • CIUMA daraga esti NELOIAL : pe blogul tau nu trebuie sa te legi de alti candidati si sa le numeri tu banii si nu mai baga vrajeli cu creditele lui tactu ca lumea stie cat a furat .TU FACI LA FEL CACI IN DECLARATIA TA DE AVERE AI DECLATAT VENIT ANUAL DE 800 LEI LA CABINET :
        –-SUNT 2 POSIBILITATI –1 ORI NU VINE NIMENI SA-SI DEA DINTII PE MANA TA CA NU ESTI BUN ,,,–2 ORI FACI EVAZIUNE FISCALA CA NU DECLARI SI NU FACI BONURI . DAR EU CRED CA –AMANDOUA– si mai uitate si putin in oglinda si nu mai strica imaginea altora crezand ca o faci pe ata de ingeras .

  4. Teme nu mai am din liceu. Ce teme sa-mi fac ?? Se observa cu ochiul liber disfunctionalitatea aparatului de conducere local. Adica la gropile din carosabil ce tema mai minutioasa de atat iti trebuie ??? E un raspuns de candidat tipic, care nu face altceva decat sa-si apere nerealizarile, parfumandu-le si inducandu-ne ideea ca noi suntem niste prosti, numai vicele e mai presus. Sa fim seriosi, ati avut destul timp. Daca si dintii oamenilor din gurile „prelucrate” de dvs. sunt tot asa precum strazile gaurite pentru mine e mai limpede decat Skol.

    • DA CINE SE DUCE LA CABINET LA CIUMETE ???? ACOLO BATE VANTUL CA SE PRICEPE MAI BINE LA CASTIGAT BANI IN PRIMARIE ..UN PARC COSTA 10 LEI SI EL ZICE 200 LEI SI UITE ASA LA GALATI FACEM PARCURI ..IAR LOCURI DE MUNCA POATE SE FAC LA GARBOAVELE

  5. Dl Ciumacenco, va respect. Sunteti o persoana inteligenta, cu mult potential si cu idei promitatoare. Ati reusit sa aduceti biciclete pe faleza, prin urmare incurajati sportul si dezvoltarea sanatatii. Nu vreau sa fac politica. Sunt impartial. Va doresc tot binele din lume si multa sanatate. Totusi, am o intrebare pentru dvs: De ce se amesteca arhiepiscopia in politica dvs.? Conform dreptului bisericesc, preotii n-au voie sa faca politica. Nu sunt ateu, sunt crestin-ortodox. Ma duc la biserica, ma inchin destul de des dar este alarmant cand vad ca arhiepiscopii si patriarhul isi pun amprenta asupra politicii locale sau nationale. Va multumesc anticipat si toate cele bune!Mult succes in campania dvs. electorala!Personal, sper sa iesiti invingator.

    • Mulţumesc pentru aprecieri. În primul rând, eu nu fac politică ci administraţie, deci nu se poate cineva amesteca în „politica mea”. Cât priveşte un eventual amestec al arhiepiscopiei, nu înţeleg în ce ar putea consta el.

      • Va multumesc pentru raspuns. Prefer sa ma abtin de la alte comentarii. Am vrut doar raspunsul dvs. Apropo, am terminat Administratie Publica si am continuat cu masterul tot pe A.P. in cadrul UDJ(in 2012 il finalizez). Pe langa aceste cursuri, am absolvit si Academia Britanica de afaceri si comunicare bursa de studii BBC si in prezent sunt inscris la un curs realizat printr-un proiect european de catre FCIEE tot din cadrul UDJ. Intrebarea este daca va pot fi de folos?

      • Cu siguranţă! Este loc pentru orice gălăţean care vrea să schimbe ]n bine ceva în acest oraş. Mă puteţi găsi, zilnic, la sediul de campanie de pe strada Brăilei nr. 134A (clădirea Orange) din Ţiglina II. Am şi un program de audienţe: 9-11 (luni, miercuri, vineri) şi 16-18 (marţea şi joia). V-aş fi recunoscător dacă miaţi trimite un CV pe adresa nicusorciumacenco@gmail.com

      • DE UNDE AI TU BANII ASTIA DE FINANTEZI SPORTURILE IN GALATI ? NU TI SE PARE CA SARI CALUL ? DOAR MITA CARE O IEI DE LA STANGA SI LA DREAPTA CACI VENITURILE TALE SUNT GROAZNICE ! TE LAUZI CU ECHIPA TA DAR DE-AR STI TACHE CE FACI CU ADEVARAT S-AR RETRAGE IMEDIAT CA INTRADEVAR EL E UN OM IMPECABIL SI SIGUR NU-TI STIE MAGARIILE SI CAND SE VA CONVINGE , TE VA DECARTA SA VEZI TU !

  6. Nu ma mira nimic la domnu’ marius stan
    mai mult pot spune
    Nu inteleg intrarea lui in politica.????
    Il vad sters dpdv politic
    si oricum nu cred in sorti de izbanda …doar daca,,,se umbla la butoane (INTELEGETI CE VREAU SA SPUN)

  7. Sunt sigur ca daca d-l Ciumacenco avea probleme cu statul, sau incalca legea era anchetat acum si toata lumea stia! Dar nu stiu cum se face ca numai cativa stiti ce face Ciumacenco si politia, DIICOT-ul, DNA-ul nu stiu!! Cat despre Stan, ce sa mai zic, un blatist, si asta nu am spus-o eu, ci presa centrala

  8. „V-aş fi recunoscător dacă miaţi trimite un ”
    Cred ca nu e nevoie de niciun comentariu.
    In alta ordine de idei, cinema NU avem in Galati. In Tiglina si la Modern sunt niste tentative jalnice. Mergeti de curiozitate la Braila intr-o sambata sau duminica sa vedeti cate masini de GL sunt in parcarea mall-ului. 70% sunt pt film.

  9. Ciumi nu uita, Primaria nu-i a ta, esti o mizerie pentru orasul Galati, esti o pata pentru ultimii 4 ani pe care vreau sa ii uit cat de curand!!!! Ai reusit sa faci Galatiul praf de cand tov. Nicolae te-a lasat sa-ti faci de cap!!!! Si acum faci presiuni pe cei care conduc institutiile si SC-urile Consiliului local sa nu permita campanie electorala decat pentru tine?! Am crezut ca esti alt om, dar esti o mizerie contemporana de care vreau sa scap!!!!

  10. SINCER M-AM CAM SATURAT SA VAD ASTFEL DE DISCUTII AS DORI DACA SE POATE SA NE EVIDENTIATI CARTEVA PUNCTE TARI DACA VETI OBTINE MANDATUL

  11. Domnule Ciumacenco de ce nu s-a facut in 12 ani nimic pentru Galati ,de ce dupa 12 ani de guvernare al Galatiului v-ati retras si acum candidati ca independent,de ce nu ati facut-o cu mult timp in urma?NU s-a facut aeroport,pod peste Dunare,locuri noi de munca,parcuri,locuri de distractie,locuri de agrement,etc.

    • Cred ca ati gresit persoana pe care sa o intrebati de ce nu s-a facut nimic de 12 ani. Eu am fost in administratie 4 ani. Ani in care am incercat sa fac tot ce am putut in limita atributiilor. Din pacate pentru orice vrei sa initiezi iti trebuie bani iar eu nu am avut in atributii partea economica ci doar primarul si city-manager-ul Popa Florin.

  12. Nu cred ca voi apuca in actuala viata un om politic candidat la functia x , care sa vrea sa castige alegerile pentru ca intr-adevar ii pasa de tara,oras,cultura,mediu,oameni.Cu totii candidati doar pentru a putea face afaceri mai bune.

Lasă un răspuns

