„Disciplina de partid poate fi mai rea ca dictatura militară”

O spune Didel Bădărau (52 de ani), fostul şef al Inspectoratului Judeţean al Poliţiei de Frontieră Galaţi şi unul dintre oamenii care a decis să fie alături de mine, în campania pentru Primăria Galaţi.
În anul 1986 a absolvit Şcoala de ofiţeri activi a Ministerului de Interne „Alexandru Ioan Cuza” din Bucureşti, cu grad de locotenent, şi a fost repartizat la Inspectoratul Judeţean al Ministerului de Interne Galaţi, la PCTF Galaţi port. În 1996, a absolvit Facultatea de drept din cadrul Academiei de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza” din Bucureşti. Între 2003 – 2011 a îndeplinit funcţia de şef al Inspectoratului Judeţean al Poliţiei de Frontieră Galaţi.
”Practic, mai bine de jumătate din cei 25 de ani din activitatea mea ca ofiţer am îndeplinit funcţii de conducere iar funcţia de şef al IJPF Galaţi am deţinut-o 8 ani, 2 luni şi 22 de zile, ceea ce reprezintă un record, în condiţiile în care schimbările se făceau atât de des şi în special, la orice nouă guvernare”, susţine Didel Bădărău. În anul 2011 s-a pensionat, la vârsta de 50 ani, motivul principal fiind desfiinţarea structurii gălăţene şi subordonarea acesteia Inspectoratului Regional Iaşi .
”După ieşirea la pensie, împreună cu graficianul, Viorel Baciu, care a realizat caricaturile, am scris o carte prin care am parodiat măsurile luate de politicieni în reorganizarea cu orice preţ a Poliţiei de Frontieră. După atitudinea şi acţiunile întreprinse de către politicieni, prin votarea în regim de urgenţă a unor legi de care depindea destinul lucrătorilor MAI, am realizat că aşa zisa disciplină de partid poate fi mai rea decât dictatura militară, motiv pentru care m-am decis să susţin un candidat independent la Primăria municipiului Galaţi. Dacă în activitatea profesională am reuşit, sunt convins că voi reuşi şi pe această linie, în aşa fel încât Galaţiul să redevină unul din cele mai importante oraşe de la Dunăre. Am convingerea ca oraşul poate progresa foarte mult prin implicarea unor oameni cu iniţiativa”, susţine Bădărău.

13 gânduri despre „„Disciplina de partid poate fi mai rea ca dictatura militară”

  1. Pana aici imi place , aveți oameni buni in echipa .
    D-l Badarau e un om remarcabil , iar pentru ce a facut la Politia de Frontiera , am numai cuvinte de lauda . Mult succes !

  2. DOMNUL BADARAU ESTE UN OM SI UN OFITER DE O DECENTA SI DISCIPLINA RARE. PERSONAL MA INDOIESC CA A LUAT LA CUNOSTINTA NAZBITIILE PE CARE I LE-ATI PUS IN GURA
    STIE OARE CA I-ATI DAT SI FATA AFARA DIN SERVICI ? SAU CU REANGAJATUL EI L-ATI MOMIT SA VA DECLARE O SUSTINERE CONJUNCTURALA SI CARE DE REGULA TINE DE JOI PINA MAI APOI.

    • stii tu ceva george, dar nu esti complet informat, asa ca mai bine las-o asa cum a picat. respect, domnule Badarau, respect domnule Ciumacenco! o echipa grozava!

    • bre dom cubasa, vezi-ti de batranetile dumitale cu demnitate!!!!! retrage-te frumos, ca e mai bine! sunt convins ca ai facut si mult bine in viata dar nu incerca acuma sa ne convingi de asta! lasa faptele sa vorbesca si mai inchide gura! SA TRAITI DOMNULE BADARAU! VA RESPECTAM PENTRU TOT CEEA CE SUNTETI, PENTRU TOT CE ATI FACUT SI VA SUNTEM ALATURI!!!!

  3. Tot respectul pentru echipa d-le Ciumacenco .
    In ceea ce il privește pe dl. Badarau , este un om deosebit , apreciat si respectat .
    Pot spune ca il cunosc f bine pentru ca am lucrat in preajma dumnealui . Are dreptate in ceea ce afirma , politicul a distrus efectiv Inspectoratul si l-a subordonat Iasiului .
    Fostul comandant al Politiei de frontiera este iubit si acum de cei care am rezistat reorganizarii .
    Atenție totusi ca dacă ceva nu merge , va lua atitudine , știe sa fie si diplomat dar este si f rau .
    Apropo, am citit cartea pe care a scris-o si va pot spune ca e bestiala , cine o citește cap-coada , va remarca stilul original al celui care a fost cel mai bun comandant pe care l-a avut Politia de frontiera .

  4. oare ne spune domn’ Badarau cu a rezistat schimbarilor politice…
    asta e un lucru imposibil daca ai moralitate, e ca si cum ai face pipi contra curentului…
    pe cine ati angajat domnule badarau?
    pe cine ati finantat?
    pe cine ati pupat?

    • deea , vezi ca habar nu ai despre ce vorbesti .
      Badarau nu e omul care sa linguseasca pe cineva , sa finanteze sau ce prostii mai spui tu .
      Omul acesta a reusit prin munca , inovatie si pragmatism .
      Spre stiinta ta , a rezistat in functie pentru ca e f inteligent .
      Prin atacul asupra dumnealui , jignesti pe marea masa a politistilor de frontiera care il apreciaza foarte mult .

  5. O decizie f buna prin cooptarea domnului Badarau in echipa voastra de campanie, unde am cuvinte numai de lauda la adresa dumneanului. Am colaborat cu acest om, iar tot ceea ce am facut impreuna, nu a fost ptr mine sau el, ci ptr cei care ne inconjurau, ceea ce nu pot spune acelasi lucru si despre ceilalti sustinatori si chiar si despre candidatul la functia de primar, care la un moment dat a incercat sa obstructioneze activitatea sportiva a celor implicati. Dar in viata nu tot timpul poti sa iei deciziile cele mai corecte.

  6. Nu a pupat pe nimeni Badarau ,nici nu a finantat sau angajat , este al dracului de legist si incapatanat .
    Nu a reușit nimeni sa il ingenuncheze , e foarte abil .
    Ca sef IJPF i-a pus pe foarte multi la punct indiferent functia pe care o detineau .
    Nu au reușit sa il schimbe dar i-au facut șicane destule politicienii .
    Dupa cum il cunosc , cât de curând se va remarca si il mediul politic si va lua atitudine atunci cand lucrurile vor merge rau .
    Dacă l-a ales pe Ciumacenco , merg pe mana lui Badarau , am incredere in el .

    • De unde ai mai scos-o si pe asta ca sunt urmărit penal ?
      Nu am dat in viata mea vreo declaratie la procuror .
      Faptul ca au fost sesizări făcute la parchet cand eram sef de inspectorat e una dar sa ai vreun dosar in care sa fi început urmărirea penală e cu totul altceva .
      Poate nu realizezi ca in ziua de azi iti poate face reclamație oricine si pentru orice dar pana la a fi invinuit sau inculpat intr-o cauza penală e cale lunga .
      Dacă nu poți dormi de grija mea precum ca as fi urmărit penal iti recomand sa te linistesti si sa te îndrepti in alta parte .
      Totodata te rog sa nu mai folosesti nume gen frontiera cand postezi vreun comentariu întrucât la frontiera lucrează oameni deosebiti care folosesc informații verificate si nu barfe din târg .

Lasă un răspuns

