Avocatul mediului sănătos

„Sunt o persoană modestă, toată viaţa am stat în banca mea. M-am săturat să tot stau deoparte, să decidă prost alţii pentru mine şi pentru copilul meu. Este motivul pentru care am hotărât să mă implic într-un proiect independent”, mi-a spus Mădălina Leonte. Nu candidează la Consiliul Local, este doar una din persoanele care au decis să mă sprijine public.
În prezent are propriul cabinet individual de avocatură. Cariera ei a fost însă tot timpul strâns legată de proiecte legate de protecţia mediului înconjurător. Din 1996, este membru fondator al Centrului de Consultanţă Ecologică Galaţi; totodată, a fost consultant în programul EPTISA , dezvoltat de Ministerul Apelor şi Protecţiei Mediului.

2 gânduri despre „Avocatul mediului sănătos

  1. Felicitari Madalina si te apreciez in tot ceea ce faci !
    Cu multa tinerete, entuziasm si putere de munca ,poate reusim sa schimbam ceva in orasul nostru. Pentru noi si pentru viitorul copiilor nostri, parca meritam ceva mai mult. Nu ?
    Daca va pot fi de folos cu ceva in acest proiect, va stau la dispozitie !

    • Toţi cei care doresc să se implice sunt bineveniţi. Propunerile le aştept pe mailul nicusorciumacenco@gmail.com. Cei care vor să se întâlnească cu mine o pot face dimineaţa, între 9 şi 11 (luni, miercuri, vineri) sau seara, între 16 şi 18 (marţea şi joia) la sediul de campanie de pe strada Brăilei nr 134A, în Ţiglina II, lângă Liceul Pedagogic (sediul Orange)

Lasă un răspuns

