Un medic pentru un oraş sănătos

Cine sunt şi de ce cred că aş putea reprezenta gălăţenii în fruntea oraşului? Sunt două întrebări legitime, cărora încerc să le dau un răspuns mai jos.

M-am născut în Galaţi pe 15 ianuarie 1975. Am urmat cursurile Colegiului Naţional „V. Alecsandri”, pe care l-am reprezentat cu cinste la trei Olimpiade Naţionale de Chimie, unde am obţinut de două ori premiul al doilea şi, o dată, menţiune.
M-am înscris apoi la Universitatea de stat de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţeganu”, din Cluj – Napoca, pe care am absolvit-o în 1999 al cincilea, cu media 9,46.

În pofida acestor date, nu am fost chiar un tocilar. Am cochetat cu sportul (fotbal la echipa de juniori a Oţelului, handbal şi baschet). Performanţa în domeniu a venit doar în clasa a V-a, când am obţinut locul I pe Moldova la patinaj viteză. În liceu m-am înscris la karate, unde am obţinut centura galbenă.

În perioada 2000 – 2001 am predat în Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţeganu”, Cluj-Napoca. Din martie 2001 am revenit în Galaţi, unde am lucrat în primul an ca medic stomatolog în Policlinica SIDEX. Din 2002 mi-am deschis propriul cabinet stomatologic, la care am şi activat până în 2008, când am devenit consilier local şi viceprimar.

Din 2010 şi până în prezent predau la Facultatea de Medicină şi Farmacie din Galaţi. Deasemenea, sunt în al doilea an, la doctorat.

Nu am ocolit nici mediul de afaceri. Din 2011, sunt acţionar la firma Smart Industrial Solution Center, care se ocupă de producţia de generatoare şi comercializarea utilajelor de construcţii. M-am ferit să fac vreun contract cu vreo firmă de stat din Galaţi.

Sunt creştin ortodox iar unul din străbunicii pe linie maternă a fost Patriarh al Greciei.

De ce cred că aş putea reprezenta gălăţenii în fruntea oraşului? Pentru că îmi pasă de ce îi ofer băiatului meu de 14 ani, Andrei. Şi vreau să fie mândru de urbea în care creşte. Cred în schimbare. Sunt tânăr şi plin de energie. Şi am deja patru ani de experienţă în administraţie. Îi cunosc punctele slabe şi pot să i le îndrept. Mai ales dacă reuşim să redăm oraşul celor care îl merită, gălăţenilor, şi nu celor care doar îl storc de bani: politicienii.

E timpul unei noi revoluţii. A oamenilor simpli, a celor care fac cinste Galaţiului, şi nu a unei găşti de impostori.

În toate domeniile în care m-am implicat serios, chiar şi în sport, am dovedit că pot să fac performanţă. Pot şi în administraţie. Împreună schimbăm faţa oraşului. N-ar fi păcat să ratăm această ocazie?

37 de gânduri despre „Un medic pentru un oraş sănătos

  1. nu ai stofa de a conduce un oras.nici macar ca medic nu te stiu iar de oras sanatos nici vorba…..nu ai facut nimic nici tu nici nicolae care nu se mai da dus la pensie s au unde o vrea ca ne am cam saturat de incompetentele voaste.galatiul e un oras mort fara viitor doar de someri si oameni tristi.asa ca dute unde vrei si tu dar la primarie NU.

    • în general oamenii care votează se împart in 3 categorii…
      I: cei care susţin un candidat.
      II: oameni indecişi…care trebuie convinşi să voteze un anume candidat.
      III: oameni care sunt împotriva unui anume candidat….
      Din câte observ, tu (mă scuzi că îmi permit să mă adresez aşa) faci parte din ultima categorie şi să iţi dau multe exemple pentru care merită să conducă Galaţi-ul ar fi o mare pierdere de timp.

  2. Nu-l mai asociati ca si capabilitate pe Dl. Ciumacenco cu viitorul FOST primar Nicolae. De aceea nici nu a reusit dl. vice sa faca tot ce ar fi fost nevoie, pt ca a avut un lant greu si ruginit (marca Nicolae) legat de picior…

  3. Nu vreau sa intru in polemica cu dvs. in privinta realizarilor, pentru ca oricum sunt total nemultumit de ce s-a facut in Galati timp de 23 de ani. Cred ca Galatiul este cel mai imputit oras mare din Romania si cred ca si dvs. aveti o contributie la acest fapt. Dar totusi punctual o intrebare de ce ati demolat pizzeria DA-ISI? Pentru ca un preot imbuibat ca majoritatea clerului sa tranteasca niste cruci in parcare? Chiar fiecare face ce vrea in mizeria asta de oras? Multumesc.

    • Bravo domn’ viceprimar pentru raspuns… adica, dumneata nu te mai ocupi cu nimic. Te gandesti cum sa ajungi primar si atat! Bravos! Dar oamenii care intreaba, pentru ca o au problema, doresc o rezolvare din partea dumneavoastra, ca viceprimar. E adevarat, sunteti in campanie si nu mai aveti timp de nimicuri ca astea. Va rugam respectuos, atunci, sa va dati demisia din functia de viceprimar, pentru ca, oricum, nu mai vreti sa reprezentati cetatenii municipiului Galati! Va reprezentati pe dumneavoastra, ideea de prea marire si pe Nicolae care v-a tinut primar 2 ani fara sa faceti nimic palpabil pentru Galati. P.S. Daca raspunsul a fost atat de sec pentru persoana respectiva… puteati sa dati omului macar un numar de telefon la care sa apeleze. Dar va e sila si de d-voastra! La fel si Nicolae facea! Nicolae= Ciumacenco! E clar!

      • bogdane, ai grija mai bine de catindatu dumitale, nu-ti consuma energia pe supozitii…

  4. da pe cine vreti pe domnul durbaca hot sef sau pe stan ca asta este mai bun nu ce a facut a mancat bani de la otelu si ca a castigat o cupa hahahahahaha trebuia sa comenteze cineva catzi ani avetzi 70 -80 ?

  5. Am sa va acord credit pentru un mandat.Singura indoiala pe care as avea-o priveste oamenii cu care veti lucra.D-nul Nicolae nu poate fi acuzat de a fi facut lucruri necurate dar oamenii din jurul lui da.Orasul asta (cu toate ca a dispus de bani)a ajuns unul din cele mai murdare si mai plin de gropi din tara.Investitii in partea de productie=zero.Infrastructura=zero.Somaj=printre primii din tara.Fonduri europene dirijate preferential.Va doresc mult succes si aveti grija cu cine va adunati.

  6. olga e mai in masura sa judece ea a absolvit harvard ul :))) doamne c lume poate posta commenturi cateodata, o persoana tanara,scolita cu bun simt si responsabilitate mai mare decat ai tu olguta, si cu mult mai multe realizari decat ale tale. aveti votul meu dl. ciumacenco

  7. Sunteți întradevăr cea mai bună opțiune pentru postul de primar al orașului Galați, felicitări pentru relizările de până acum, aș fi vrut ca măcar un sfert din consilierii municipali să fi făcut pentru oraș măcar prin sfert pe cât ați făcut dvs

  8. Stimata DOAMNA!,dumneavoastra ne puteti spune ce ati facut pentru acest oras?sau, de ce nu, pentru dvs personal pentru a va fi mai bine?
    Galatiul e un oras mort ,atat timp cat inca mai sunt bodegi pline inca de la 7 dimineata,cat inca se mai consuma seminte la OTV sau la o sueta cu vecinii(iar la AJOFM sunt locuri de munca disponibile-dar nu pentru doamne sau domni-poate…),cat inca mai aruncam gunoaie pe strada sau de la balcon……….si lista poate continua,stimata DOAMNA!
    PS. Puteati scrie Galati si nu galati………NU…. putea ramane cu litere mici….
    Haideti sa ne lasam semenii sa-si exprime idealurile,dorinta ca pot si vor sa faca ceva……si Dumnezeu sa ne dea intelepciune si sa ne faca mai buni,mai toleranti.

  9. S-a facut un sondaj de opinii privind toata clasa politica atat din Galati cat si din tara.La preferatul meu pentru scaunul de primar i-am sugerat si motivat numele d-voastra.Sper sa iesiti bine in sondaje cat si la alegeri,eu personal am sa votez cu d-voastra,dar sa nu uitati ceea ce ati scris aici si ceea ce ati promis.Va urmaresc si socializez cu d-voastra pe facebook de ceva vreme.Sper sa nu ma dezamagiti ,nu pentru mine ,ci pentru viitorul copilului meu.
    Succes,si sper sa va inconjurati de oameni devotati orasului nostru si cinstiti deoarece am ramas mult,foarte mult in urma multor orase.

  10. Despre Liceul Teoretic „Emil Racovita” Galati de ce nu amintesti? Nu ai studiat si acolo??? Nu vreu sa-ti amintesti? Care e problema? Numai LVA da bine in ochii alegatorilor?? Si celalalt a fost si este un liceu bun! Asa convingi alegatorii???

    • Bineinteles ca am studiat si la Liceul „Emil Racovita” si nu ma dezic de acest lucru pentru ca a fost si este un liceu foarte bun. In acest articol era vorba de institutii pe care le-am absolvit.

      • Multumesc pentru raspuns! Chiar nu intelegeam de ce nu amintesti acest lucru nu numai in articolul de mai sus, ci si in profilul de Facebook. Au fost momente frumoase si in acel liceu!

  11. Un candidat independent are de luptat cel mai mult cu absenteismul la votare.Daca cei de pe listele partidelor au avantajul unor nuclee de alegatori care se mobilizeaza sa participe la vot ,un independent trebuie doar sa spere ca cei care il sustin vor iesi la vot .Nu putem alege un primar decat votandu-l.Daca nu ne invingem dezamagirile fata de „politic”si nu mergem la vot ,vom lasa orasul pe mana oportunistilor organizati. Un contracandidat real in acest moment pentru Ciumacenco ,nu este ,dar se pot ajuta de neimplicarea noastra. Asa ca :Haideti la vot!

  12. 1. Ar fi fost bine sa fiti un pic mai tocilar. „De asemenea” se scrie in 2 cuvinte.
    2. Nu exista si nu a existat Patriarh al Greciei. Exista Mitropolit Primat al Atenei si al Intregii Elade. Mai exista 4 Partiarhi (greci): Patriarhul Ecumenic de Constantinopol, Patriarhul Ortodox al Ierusalimului, Patriarhul Antiohiei si Partiarhul Alexandriei si al Intregii Africi.
    3. Nu e ciudat ca gustul pentru afaceri v-a venit dupa 2008?
    4. Revolutie? Nu, multumesc. Ajunge atata revolutie permanenta. Ceva evolutie nu aveti? Sau macar ceva Restauratie?
    5. In ce domenii v-ati implicat serios? Cativa ani intr-un domeniu si pe urma schimbam? Mie mi se pare ca va pripiti si va irositi. Poate ca politica e vocatia dumneavoastra; dar veniti si spuneti-mi asta peste inca 4-5 ani, cand veti putea pune pe masa 1-2 realizari notabile in domeniu, nu doar o vaga „experienta in administratie” (4 ani!).

    • Dan Ghenea, las-o mai moale, esti patetic, jenant, starnesti mila! Nu ne invata cum sa vorbim, sa scriem ori sa facem! Mai ai si tu cate ceva de invatat in zona asta ”de competenta”… Intre timp, cel putin pentru tine, traiasca Google! 🙂

      • M-ar interesa care sunt punctele in care sunt patetic, jenant, respectiv demn de mila. Mi-ar fi util, de asemenea, sa imi spuneti ce imi sugerati sa mai invat. Partea cu Google n-am inteles-o, dar zic si eu „Sa traiasca!”
        Cu respect,
        Dan Ghenea

  13. cu mult mai mai multe realizari decat stan oricum, nea stan ii place doar sa i duca altii lupta pt. el gen bors,nica sau dobre; va da ti seama ce va face el pt oras daca in 8 ani de consilier n a facut decat blaturi pt. otelul, din punctul meu de parere ciumacenco e singura solutie pt. orasul asta rupt de toti mafiotii astia pdlisti ,pnlisti etc. sper sa fie independent orasul la alegeri.

  14. Mult succes domnule Ciumacenco pentru castigarea postului de primar…..parerea mea e ca sunteti cel mai potrivit pentru aceasta functie…succes!

  15. Mult succes, Nicu, in campanie! Oamenii ar trebui sa stie cu cine sa mearga la drum! Si tu, daca imi este permisa aceasta observatie, ar trebui sa spui mai apasat ca vrei sa fii primarul lor! Motive ar fi oricum destule, eu nu vreau sa aduc vorba decat de doua, foarte importante de altfel: unu, esti un tanar energic, care intelege cum se poate dezvolta orasul pentru viitor si, doi, ai deja experienta administratiei.

  16. „D-nul”Vasile cred ca locul tau nu e pe aici.Si daca tot ai un obiect atat de nefolositor cauta prin familia ta si vezi ce faci cu el.Iar de votat voteaza cu cine crezi.Chiar nu ne intereseaza.

  17. Nu conteaza faptul ca este de profesie medic stomatolog . A fost 4 ani viceprimar , are experienta , asta conteza . Mult succes , domnule Ciumacenco !!!

  18. NU VREAU MARIUS STAN , NU VREAU ING. SI SPORTIVI CARE AU MANEVRELE LOR PTR. A FACE BANII.NU VREAU NECULA MARIUS , DL. CIUMANCENCO ESTI CEL MAI POTRIVIT PTR. ACEASTA MISIUNE , BRAVO SI MULT SUCCES SA STII CA TE SUSTIN CU INCA 300 DE COLEGI +RUDELE NOASTRE , SA PRECONIZAM CAM 1000 DE PERSOANE , TE IUBIM SI TE SUSTINEM , SUCCES, SA FIEEEEEEEEEEEEEEEEE

Lasă un răspuns

