Când medicul îmbracă haina asistentului

De trei ori pe săptămână, schimb haina de medic – viceprimar cu cea de asistent universitar. Este al doilea an când predau la Facultatea de Medicină şi Farmacie din Galaţi. De această dată, 40 de studenţi din două grupe de anul IV fac cu mine lucrările practice la „Protetică”.

După o zi în care mănânc administraţie pe pâine, e ca şi cum aş savura un desert divin. Mă simt extrem de confortabil în mijlocul lor, aşa cum m-am simţit confortabil tot timpul în mediul universitar.

Ziua de ieri a fost una lejeră: am discutat programa şi am făcut planul de bătaie. Cât priveşte punctul final, examenul, nu am mari emoţii. În doi ani de zile, nu am picat niciun student. Semn fie că învăţăceii şi-au luat treaba în serios, fie că sunt eu prea indulgent. De cele din urmă, mă îndoiesc.

3 gânduri despre „Când medicul îmbracă haina asistentului

  1. Frumos! Frumoase si nobile meserii: medic si profesor! Dincolo de sisteme, care sunt gaunoase in ambele situatii, schioape si slabite de interese, lucrul cu Oamenii ramane la locul lui de cinste! Restul e doar vanare de vant… Respect domnule profesor! 🙂

  2. Sincer ! Teama mi-e ca odata cu alegerile din acest an se vor duce ca vintul si ca gindul toate pentru dumneavoastra domnule ” profesor „.
    Si munca ” extenuanta ” in folosul urbei si distractia odihnitoare de a impartasi unor copii nevinovati ca au cadrele didactice pe care le au , „cunostinte temeinice ” , pe care chiar si dumneata te chinui sa ti le mai aduci aminte de prin carti ,necitite la vremea lor.
    Spor la munca , odihna placuta si de lunga durata , linga scaunul dentar de pe , 10 iunie , incolo.

    • hop-asa! nobila casta pe naiba! ce va mai ofticati, mama-mamaaaa!!!! 🙂 o sa va infunde Ciumacenco pe toti! prietene, citeste cateva posturi mai sus, daca nu stii inca si tot esti asa aplicat: Ciumacenco a invatat carte in cel mai adevarat sens al cuvantului – sa termini Medicina la Cluj cu media lui nu e chiar de ici-de colo… asa ca, lasati-o mai moale, piuie! cu argumente, baieti, cu argumente! la un moment dat o sa aflam si IP-urile! abia astept sa aflam identitatea jegosilor postaci…

Lasă un răspuns

