Preţul acţiunilor ferme

După tot felul de şicane şi presiuni, reuşeam anul trecut să demolez pizzeria ridicată ilegal lângă Biserica Mavramol, în centrul oraşului. Rezultatul: câteva luni mai târziu eram dat în judecată de Isidoro Penetta, proprietarul clădirii. Alături de mine, colegi de dosar mai sunt primarul Dumitru Nicolae, arhitectul şef Florentina Iugan şi alţi funcţionari din primărie. Ni se cer nu mai puţin de 250.000 de euro, daune pentru că am aplicat legea şi am demolat ceva făcut după bunul plac, fără autorizaţie.

La termenul de săptămâna trecută, Penetta ar fi trebuit să achite taxa de timbru judiciar pentru pretenţiile sale, o sumă de ordinul câtorva zeci de mii de lei. Ca şi în cazul pizzeriei, şi acum încercă să se sustragă şi apelează la un artificiu legal: cere ajutor public judiciar, pe motiv că nu are bani! În condiţiile în care afacerea i-a mers timp de zece ani, până când am oprit-o noi. Iar acum tot noi, gălăţenii, ar trebui să-i suportăm pretenţiile.

Rămâne de văzut ce va decide instanţa, săptămâna viitoare, referitor la taxa de timbru. Pentru mine, lecţia a fost deja servită: dacă am de gând să fac ordine în Galaţi, trebuie să mă pregătesc să-mi pierd timpul şi prin tribunal. E un preţ incomod, dar care nu mă sperie.

6 gânduri despre „Preţul acţiunilor ferme

  1. pai asa fac majoritatea. vin in tara noastra sa investeasca cu un leu si sa faca 100000 de lei.barem daca ar oferi servicii de calitate dar in cazul pizzeriei da-isi nici vorba de asa ceva.cred k era cea mai mizerabila pizzerie din Galati.

  2. PACAT CA N-O SA MAI APUCI SA DEMOLEZI SI ORIBILITATILE DE CRUCI CARE AU RASARIT ACOLO!!!. APROPOS CIT TI SA CERUT IN INSTANTA PENTRU O LUCRARE FARA AUTORIZATIE , DEMOLATA. 250000 DE EURO?
    IMAGINEAZA-TI CIT TI SE VA CERE DACA MAI SUSTII PROSTIA DE A DEMOLA 17.000 DE GARAJE CU AUTORIZATIE. JOACA-TE SI IMPINGE IN FATA DOI IRESPONSABILI : UN DOBROGEAN INCAPATINAT SI O FATUCA AMETITA , DE POZITIA PE CARE S-A CATARAT MULT PREA TIMPURIU

  3. Prietene – ne obosești cu Caps lock. Scrie și tu omenește, că mă dor ochii – chiar n-ai învăţat la școală că litera mare se folosește la început de propoziţie și pentru nume proprii – exentual la un titlu, ceva – nu cum scrii dumneata tot paragraful? Și acum la subiect – dacă nu faceţi curâţenie, părerea mea e ca o să pierdeţi multe voturi. Orașul ăsta înca nu arată, civilizat, să zicem – sunt zone în care e „ca la ţară” (în sensul rău). În plus, garajele sunt o mare problemă – sunt niște privilegii pe care le au unii pentru niște sume modice plătite anual. Adică, și eu care plătesc impozit la Primărie pentru mașină, am dreptul să o parchez undeva. În zonele unde sunt garaje, pe locul acestora se pot face parcări și vă garantez că încap un număr dublu de mașini pe acele locuri – Primăria ar câștiga mai mult de pe urma acestor parcări plătite decât din sumele modice pe care le percepe pe garaje. Știu că vor ţipa acei câţiva privilegiaţi, care au prins un loc și ţin cu dinţii de el, că au investit și a construit acolo – pot fi depăgubiţi pentru asta … sau mp rog, au făcut-o pe riscul lor. Hai, începeţi domnilor garajiști … sa mă înjuraţi, evident.

    Domnule Ciumacenco, de ce nu le răspundeţi celor care postează aici?

    • Domnule Costas, aveti mare dreptate in privinta garajelor. Ce pot sa va spun este ca si eu sunt sofer si infrunt aceeasi problema ca toata lumea: lipsa locurilor de parcare. Deja sunt facute doua proiecte pentru parcari supraetajate si vor mai fi initiate si altele. Ca viceprimar parghiile pentru a face ceva sunt destul de scurte. Ca orice angajat am un sef: Primarul, el ia deciziile finale. Si daca acesta spune ca nu sunt bani trebuie respectata decizia. In momentul in care voi fi primar altfel vor sta lucrurile, deciziile urmand sa stea in mainile mele.

Lasă un răspuns

