„Adolescenta idealistă” Ciumacenco

De astăzi, blogul meu a intrat în atenţia presei locale. Mai exact, a celor de la antidotul.ro. Pe care am reuşit, se pare, să-i uimesc. Să-i dăm cuvântul lui Răzvan Postolache:

    „Spre surprinderea mea nu e un blog de politician, ci un fel de jurnal în care Ciumacenco scrie, ca o adolescentă idealistă, impresii, crîmpeie din viaţa lui, ba chiar se avîntă într-un fel de analize existenţiale cu tentă filosofică. Şi se pare că se şi pricepe, ceea ce mă face să cred fie că postările nu-i aparţin (cel puţin nu toate sau nu în totalitate), fie că şi-a greşit cariera. Oricum vestea bună e următoarea: în cazul în care viceprimarul Ciumacenco nu va cîştiga lupta pentru fotoliul de primar, va putea oricînd să se reorienteze şi să cîştige un ban din scris. Asta ca să nu cumva să devină ”o victimă a politicului””.

Mă bucur că mi se prevede un viitor roz în lumea literelor. Cât priveşte cine scrie pe blog, recunosc cinstit: e Patapievici! Rămân însă multe alte întrebări fără răspuns: cine să fi fost în spatele meu la Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu” din Cluj Napoca, pe care am absolvit-o al cincilea, cu 9,82?; cine să fi fost în spatele meu la Olimpiada Naţională de Chimie, unde am obţinut locul al doilea doi ani la rând, ca elev al Colegiului „Vasile Alecsandri”? Sunt zeci sau sute de astfel de întrebări.

De ce am făcut performanţă? Pentru că mi-a plăcut dintotdeauna să fiu printre cei mai buni. De ce vreau să fac în continuare performanţă? Pentru că pot!

La final, o cifră: în două săptămâni, acest blog a fost accesat de peste 3.000 de ori. Le mulţumesc celor care îmi citesc postările şi promit că nu mă voi opri. Cât priveşte întrebările, mai am una: cine a fost, în locul meu, campion al Moldovei şi la ce sport? Răspunsul, şi alte întrebări, într-o postare viitoare.

6 gânduri despre „„Adolescenta idealistă” Ciumacenco

  1. Imi place, Nicule ce scrii si modul frumos de expunere a unor idei. Cei de la antidotul.ro nu mai ai despre ce sa scrie si uite ca se ia de un blog. din cunostintele mele minime despre lumea asta a blog-urilor stiu doar ca cei ce le au si le administreaza pot sa scrie despre orice vor ei. Modul de expunere, ce se scrie si despre ce se scrie tine doar de autor. Scrie incontinuare pentru ca unii nu stiu ca profesia de medic si apoi cea de politician, necesita un vocabular adecvat. Avand un vocabular adecvat necesita si cunostinte pe masura din orice domeniu.

Lasă un răspuns

