Omul politic, corijent la metamorfoză

„Caracteristicile unui politician popular sunt: o voce oribilă, respiraţie rău mirositoare şi maniere vulgare”, spunea Aristofan, în urmă cu 2.500 de ani. Semn că mare lucru în materie de politică nu s-a întâmplat.

Din păcate, sunt mulţi politicieni care se înscriu în acest tipar. Este, cu siguranţă, şi explicaţia faptului că populaţia s-a săturat de cei care ar trebui să o reprezinte dar, de cele mai multe ori, nu o fac. După cum există şi excepţii, suficient de numeroase.

Înceea ce mă priveşte, m-am considerat întotdeuna un om al administraţiei şi nu unul politic. Am ales să fac mai mult decât să vorbesc. Motiv pentru care am curaj să merg pe stradă oricând, cu fruntea sus. Câţi politicieni gălăţeni se încumetă?

Mă înscriu în profilul descris mai sus de părintele comediei, Aristofan? Oricât mi-ar plăcea să cred că nu, există un singur judecător: gălăţenii. Şi nu mi-e teamă de judecata lor.

2 gânduri despre „Omul politic, corijent la metamorfoză

  1. Domnul Viceprimar, acum citiva ani nu auzise nimeni in orasul asta de existenta dumneavoastra providentiala, iar om al administratiei ati devenit dupa ce ati convins primarul ca norocul lui sta tocmai in descoperirea dumneavoastra ca urmas legitim. Zau! daca nu erati mai simpatic, zburdind cu „ceata lui Pitigoi” sau jucindu-va cu soldateii de plumb dea „garda pretoriana ” in curtea partidului. Hai sa fim seriosi! Va bizuiti in aplombul ( sa nu-i zic altfel) pe care-l afisati, prea mult pe un sondaj, unde in interiorul PSD ati participat singur si era sa iesiti pe locul doi. Jenant . Mai ales pentru cineva ,care de pe crucea unde incercati sa va catarati , striga in gura mare : ” Eu nu ma tem de galateni si de judecata lor. Eu merg linistit pe strada ” Aveti perfecta dreptate . Unii nici nu va cunosc iar altii va vor uita foarte repede. Vor fi uitati ei PDL -istii cu tot ce au facut daramite un viceprimar dintr-un mandat al unui Consiliu oarecare.
    Si ca sa incheiem intr-o nota , mai vesela spunetii, primului dvs. postac sa nu-si mai puna poza cu sigla Primariei. E ilegal dom. Viceprimar ,ce Dumnezeu.

Lasă un răspuns

